viernes, 16 de julio de 2010

NURIA-BERGA 2010

Aprovechamos este blog para incorporar una de las ultimas actividades realizadas por el Socio Satélite TONI-GLOBUS. En concreto nada menos que la mítica Nuria-Berga. Una actividad larga y muy dura que concluyó con un tiempo de 19 horas y 23 minutos, los días 3 y 4 de Julio.

Cabe remarcar que TONI-GLOBUS es nuestro director de la delegación que SOFOKAOS tiene en Son Macia (Ses Illes).

Transcribimos literalmente su crónica...

""L'altre dia, com ja vas veure, em vaig apropar a la Núria-Queralt (bé ara acaba a Berga). tot i que ja feia un temps que estava apuntat, per evitar quedar-me fora, no va ser fins l'última setmana que em vaig animar a comprar-me bitllet. No estic entrenant gaire i tenia els meus dubtes, però feia molt de temps que tenia ganes de fer-la. Així que al final em vaig animar. He de dir que em va agradar, lògicament a la vida es poden fer coses més guapes, però va estar molt bé. Vam tenir una mica de tot: pluja i calamarsa a la zona del Pas dels Lladres, sol reconfortant, nit que es va fer xerrant amb un i altre, matinada amb tempesta de llamps i trons, fanf i refang, vent i fred mentre sortia el sol i calor en arribar a Berga. Travessa de xino-xano, de trotar poc i caminar a ritme quasi tota l'estona. Potser m'hagués agradat fer millor temps, però al final en aquestes marxes el que compta suposo és arribar bé i amb un bon somriure.

TONI""

Desde aquí felicitamos al compañero TONI-GLOBUS. Nosotros tuvimos nuestro “Vietnam” hace dos años. Si quieren recordarlo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario